amen nej

- mitt internet har slutat funka (har lillasysters nu)
- har ett sinnessjukt stort biologiprov imorn
- jag har slutat fotboll
- jag har nationella på onsdag
- det snöar
- aik ligger under
- körde nazi pingis idag och jag förlorade varje gång

+ två skoldagar kvar  är ledig torsdag fredag

det här var ju inte så jämt som det borde vara.... men att jag är ledig torsdag fredag är ju bara guld hade tänkt ta igen en hel del sovande där, det gäller att planera!

bilder från idag
   

blev kallad emo/no-lifer och att jag hade för mycket fritid,osv osv när jag stod där i mitt hörn och bollade med min pingisboll, inget konstigt med det tycker jag? sen nazi pingis.. inga kommentarer.. och  fåran fina pippi som katten och jag gjorde i lego,inget annat än king aja nu ska joppis ha internet och jag ska plugga....

hadeess =)


Kommentarer
Postat av: Isak

Det är ju jaaag :D

2009-03-23 @ 21:12:08
Postat av: k

asså våran fågel blev ju finfin :D

2009-03-24 @ 07:11:12
URL: http://buskatt.blogg.se/
Postat av: MsJ

Lägger bara in en liten fråga, hur blev håret efter Natural and easy opal medium askblond? Funderar på en sån själv, därför jag undrar :P

2009-03-24 @ 11:06:05
Postat av: a

snygggt ;)

2009-03-25 @ 20:28:05
URL: http://agnessehlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0