are we crazy for love, we are crazy for love

If tomorrow never comes = skulle jag jubla, har skrivit halva argumentationspappret och jag känner att det inte lär bli så mycket mer, och jag vill inte till skolan imorn, en hel vecka utan lov. Utan nånting att se fram emot på helgen dessutom känns som att man har blivigt lite bortskämd på sista tiden med antingen nånting att se fram emot på helgen eller typ ''ledig torsdag, halvdag onsdag, friluftsdag'' men näe, den här veckan kommer att suga. Får längta till påsklovet istället egentligen skulle jag ju till fjällen med fanny men mina föräldrar är jätte dumma och jag får inte fara. FY PÅ ER!!! kommer aldrig förlåta er.......... hoppas ni läser!!!!!




såhär känns de nu
paint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0