'du rodnade när jag sa jag tycker du ser vacker ut'

Tjenare! då var ledigheten över.... eller vi har ju imorn och söndag såklart men lovet=D annars är det 77dagar kvar till sommarlovet nu och typ 40 nånting skoldagar så det är ju inget annat än kanon. Hittade 2 tröjor på stan (en är råååååfräsch) nog för att alla har den men ändå så kan den ju vara fräsch. Ikväll ska vi ha ''familjekväll'' och få presenter från thailand hoppas ja, vet inte om jag får nåt men hoppas kan man ju :$ Annars så är min pappa det brunaste jag har sett i hela mitt liv! helt galet svart!!

Iaf så åt jag nyss middag och de va gött,förutom att jag åt skrov på stan så jag va inte så hungrig men de funka iaf, Annars sååå lyssnar jag på musik nu och bara tänker på livet, eller liknande. Ska sluta tjollra nu puss!





kolla så liteeeennnn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0