Föräldrar

Av mina läsare är typ 15% föräldrar och jag börjar fundera nu, allvarligt. Varför läser ni ens? Är det så intressant och veta vad just  jag gör eller är det mest för att spionera på era barn och läsa om jag skriver nånting om dom? Pinsamt tycker jag. Kan man inte bara fråga ens barn om vad den har tänkt göra eller är min blogg som nån andra sanning? förstår inte det där riktigt. Förr så vet jag att  mamma&pappa brukar läsa ibland men inte längre, för det är endå mitt privatliv och det känns som att jag blir begränsad om vad jag kan skriva. Okej inte för att jag tar min blogg på största allvar eller så men dom har ingenting här att göra. Och inte ni heller.

tänkte bara skriva det så ni vet... Hejdå!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0