godhjärtad till 100

Idag har jag en snäll-dag så passa på att vara med mig!

för det första så bjöd jag Elina på lunch på subway, hur snällt? sen just innan det hittade jag en ipod i omklädningsrummet på lindex och jag kunde lika gärna ha tagit den själv (nog för att jag hade haft ett nådigt samvete sen) eller lämnat den där eller vad som helst men istället så tog jag den och gick till kassan med den. Hoppas Nicole som du hette får igen den och egentligen vill jag ha hittelön... men eftersom jag är snäll idag får jag väl klara mig utan. Sen for vi på gymmet och tränade körde nere på kondition och jag är helt sluuuut nu sprang ett steg fortare än vad jag brukar alltså intervaller på 13.6 km/h jätte jobbigt! Sen gick jag Elina & Ewelina som vi träffade där och körde med fria vikter, ser verkligen ut som en bodybuilder när jag står där och posar fan va roligt ;)

Ikväll blir det att umgås me rebban får se vars vi ska vara om det blir här eller där, det får min käre padre avgöra.



rebban och lisas kisse, föresten krya på dig lisa din spymaskin :(


Kommentarer
Postat av: kräkis

det värmer (L)

2009-03-28 @ 17:25:51
Postat av: tilda

Hejsan! Jag gör just nu en liten undersökning om skönhetsideal i min blogg (du hittar den om du skrollar ner lite), resultatet av undersökningen ska jag använda i mitt projektarbete och jag skulle bli väldigt glad om du ville vara med :) Ha en fin dag!

2009-03-28 @ 18:13:26
URL: http://tildamikaela.devote.se
Postat av: alex

jo det äre!! jag saknar dig.

2009-03-28 @ 18:44:36
URL: http://alexxandralundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0