godnatt

lite underligt att statestiken stiger med ungefär 25 st fler läsare varje söndag men det är ju kul iaf :) Ikväll har jag varit på kyrkan med runa, vi gjorde inte så mycket idag utan vi fikade typ ;D men de funka absolut=) imorgon är det måndag och förmiddan på måndagar tar ju livet av mig.....

läsning
engelska
franska

matte
LUNCH
svenska
idrott


vi har alltså 4 jävla lektioner innan lunch därav 3 är med samma lärare. straff straff och åter ett straff att ha birgitta så länge..... sen har vi idrott sista timmen och imorgon har jag träning halv 4. Whaattt hur ska jag hinna om jag slutar 20 över 2. Måste hem och allt innan orkar inte ta med mig alla saker, sen vet jag inte ens vad vi har för idrott imorn heller :S tjejen med koll.....

Nä nu ska jag iaf lägga mig och sova kommer förmodligen vara dödare än dödast imorn vänt på dygnet rätt lite i helgen. int.

haddee


Kommentarer
Postat av: Promon

klaga int. vi har läsning,engelska,språk,SO,matte innan lunch sen har vi 40 min rast sen blire musik No och sist Svenska... gogo

2009-03-16 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0