gymnasie!? långt inläggg.....

Okej, nästa månad är det omvalsperioden (tror jag om jag inte är helt ute och cyklar) och då är det såhär. Att jag kan inte bestämma mig vad jag ska gå :S Tänker olika varje dag, så jag kommer förmodligen att ångra mig. Huh. Såhär valde jag

SPFL
SPMJ
Handels


fjärdehandsvalen behöver vi inte ens räkna med för en sak är säker & jag ska inte gå teknik.... (valde det som fjärdehands för dom som är tards ;-P)

Men spfl verkar ju som en jätterolig linje och man får bra sammanhållning i klassen sen är det mycket idrott osv. Fast då ligger ändå inte att fara ut och mörkerorientera/tälta fjällvandra så högt uppe på min lista, men det skulle säkert vara roligt att prova & lära sig. men jag vet ju som sagt inte...

och då till spmj

en bred linje med mycket svenska och endå foto/film/radio också jag som älskar att ta kort (kanske inte visar det så mycket) men det är sjukt roligt om man lär sig, fast fotograf är endå ingenting jag skulle vilja bli, fota småbarn hela dagarna (typ)  men endå hobbyfotograf eller vad man säger det är man ju redan så de är ju jätteroligt=) Och svenska är ju min favoritämne plus att jag gillar att skriva/diskutera/och allt sånt så det känns ju som en gjuten linje men endå vet jag inte om jag kommer att tycka att svenska C typ är lika roligt när man går i 2an&3an? njaa

och då handels där är det bara plus!

1. mina tre kompisar (som jag umgås med mest, förutom fanny då) ska gå den linjen tror jag vilket kommer innebära helt sjukt spårat bra klass=)
2. låga intagningspoäng
3. färdigutbildad reseledare efter 3 år

hur kul?? sjukt kul
sen det där med reseledare, tänk att dra iväg till thailand/bali eller vilket varmt land som helst och informera folk om olika resemål,göra dom nöjda och endå få betalt för det. Hur najs!? okej kanske inte världens bästa betalt men då kan man ju gå bartender utbildningen sen och bli det? sjukt najs och samtidigt en 3 årig (eller hur länge man vill jobba) semester som jobb!

och jag vet då inte..... kommer aldrig kunna bestämma mig...

snälla NÅN här som läser som ska gå antingen SPFL, SPMJ, eller HANDELS??? svara snälla!!!!!!!

tack PUSS:)

Kommentarer
Postat av: emma

har tänkt välja SPFL som första :)

2009-03-12 @ 22:21:38
URL: http://emmawikstroom.blogg.se/
Postat av: emmmma

ehm, den där längst till vänster är inte äkta. för den typ 50 spänn.

men dom ändra två kostade typ 300 och dom köpte jag typ just innan jag tog ut den så typ 200, iaf för den längst till höger :)

haha hängde du med ;)

2009-03-12 @ 22:57:45
URL: http://emmawikstroom.blogg.se/
Postat av: frid

2009-03-13 @ 18:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0