heemmmaaa

jag är slut, trött,less,grinig,ledsen,arg,glad,besviken just nu sååå.. med andra ord är jag  jävulst sliten. men det vare värt för det var supertrevligt i helgen=)

vissa blev så kallade pimpar, andra höll några vakna en halv natt, några gick en en km för lång omväg när dom skulle hitta till konsum, några träffade psykiska människor, några vann biskopens buckla,vissa strippade,några funderar på att ta ledigt imorn,några hade världens största kramring,några dansade ''tryckare'' med 15 pers, och ''det finns en plats på jorden där solen aldrig ler, den platsen kallas boden dit vill jag aldrig mer''  och ja det där är  bara en liten sammanfattning av helgen ,skulle  kunna skriva ett bra tag till men det orkar jag inte just nu iaf...  jag tog inte såå himlarns mycket bilder i helgen men några iaf hehe=)













1.matte eller the flash;)
2.gullemma
3.bucklan!!!!
4.malin småtaggar inför match
5. the flash & oskar eller robin;)
6.de andra laget
7.sjuklit fint väder när vi for därifrån
8.julia kossan
9 biskopen själv!
10.våran ''sköna'' säng som en viss.. o..... råkade sitta sönder ;D
11.antons favoritleksak 
12.tjejtjusarn,pimpen,målgörarn,simon ja kalla han vad ni vill the flash & robin på g

CREDZ för detta välorganiserade inlägg nu! annars då?  jo nu ska jag ta världens mest efterlängtade och skönaste dusch någonsin så jääääävla skönt!=)

puss=)


Kommentarer
Postat av: runa

haha asså jag orkar inte flash och robin....

2009-03-22 @ 16:59:04
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0