I'll wait here forever just to, to see you smile




Tisdag, bara onsdag torsdag kvar sen drar vi till luleå är lite små taggad ändå!! Sen öppnar monki där i helgen också så vi får väl se om man hinner förbi stan ett tag och bränna alla pengar man har, fast jag måste spara till vi far till göteborg och på fredag är det exakt 2 månader kvar. Längtar som en tok. Stan, liseberg världens bästa klass (+ ELINAS klass WIHO) tågresan dit osv osv. Gud så kul de ska bli=) fast det är ju ett tag kvar och jag måste börja spara. På söndag kommer min pappa hem från thailand btw, eller på fredag till sverige men på söndag till skelle, då är jag i luleå dock;););)

skolan idag var otroligt najs, satt i caféet med erik sen käka vi pizza till lunch sen hade ingen typ lektioner idag så vi hade trevligt sällskap hela tiden! sen har det varit underbart väder sol och varmt hela dan=)  Ikväll ska jag se tv för fulla muggar. DH christine osv. Imorgon äre inte en bra dag onsdag.... bild,musik,so på samma dag kunde man inte lagt in en ''hata livet'' lektion när dom ändå var igång? sen träning på det också. Orkaaa... måste gymma för den delen också, orkar inte fara till stan bara.........

i-landsproblem på högsta grad.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0