ja tog den från dig alexbadalex

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1.
 twilight
2. the notebook
3. beck
4. tomten är far till alla barnen

Fyra tv-serier jag gillar:
1.
 desperate housewifes
2. gossip girl 
3. greys anatomy
4. one three hill

Fyra platser där jag varit på semester:
1.
 egypten
2. mallorca
3. stockholm
4. gbg

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1.
blogg.se 
2.
 min blogg 
3.
 facebook
4. apberget...

Fyra senaste människor jag träffade:
1. 
pontus
2. marita 
3. joppis
4.
 ewelina

Fyra ställen där jag inte trivs
1.
 under sängen  
2.
 i min källare ensam
3. gångvägen mellan maxi och mamma på kvällen haha
4. en för varm buss

Fyra "måsten" i handväskan:

1. börsen
2. mobilen
3. tuggummi
4. nycklar


Fyra saker jag längtar efter:
1. 
GBG MED 9E !!!!
2. sthlm & uppsala med bolliskola
3. sommarn
4. gå ut nian fy så skönt

 
  

annars saknar jag dig såhäääääääääär mycket nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0