jaaa jaaaaa jaaaa

Nu har jag vaknat! kom hem vid 8a imorse och jag hoppade direkt in i duschen och sov tills  nu, oskön dag! Igår var det trevligt tycker jag, mitt lag vann iaf tårtbakartävlingen med mig,runa,simon,erik,malin även fast de bara smakade sås slog våran tårta ''innebandymålet'' som var bakad med kärlek & omsorg lätt  ''godislandet'! efter det tog vi på oss alla kläder på kyrkan och fick skjuts till bodaborg parkeringen där stod vi och väntade ett tag sen for vi ut i skogen på ett eljusspår tog inte så lång tid att åka kanske 8 minuter sen stannade vi och for in på en skogsväg och jag kan säga såhär som ett tips.

Ifall du ska åka skidor ute i skogen nån gång åk då INTE med malin & runa bakom dig för att:

1. det är ditt fel om dom kommer vilse
2. du lär bli döv
3. du lär vara hatad ett tag

det var alltså så att jag (stjärnan i gänget) fick ta hand om pannlampan och det klarade jag gallant men dom där 2 efterträdarna hamnade så långt bak så jag var tvungen att stanna in och vänta på dom men samtidigt som jag gjorde det åkte peter,erik,philip som var före mig och visade vägen iväg, så ifall jag hade stannat  hade hela ledet kommit vilse, så  jag ignorerade skriken och räddade mitt eget skinn istället för deras! HELT ok förutom att jag fick en hel del skäll!

Inatt gjorde vi inte så mycket, vi käkade chips, åt korv, drack varm oboy ja vi åt mesta delen av tiden ja sen så berättades det spökhistorier osv och jag som sa att jag skulle frysa??? jag och runa vaknade vid tre och min första tanke var

''jag dör, jag måste få andas, jag måste ut''

så där mitt i natten började jag slänga av mig alla kläder och låg i underställströja och mjukisbrallor resten av natten i 16 minus, JÄTTESKÖNT!

sen när vi skulle åka hem kom vi till 2 skidspår när runia började åka på ett då kläcker jag ur mig ''äre här verkligen rätt?'' och som svar får ja:

''jaa jaaa jaaa''

så vi litar på henne, sen när vi har åkt 20 minuter på fel jävla väg kommer vi på att vi borde vända, då var jag glad.. såhäääääääääääääääääär glad....................

nu ska jag käka, PUSS:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0