jamen ja

usch så tråkig vecka just nu känns det som jag  kommer sova på 70% av lektionerna hela veckan speciellt på SO:lektionerna.... hur mycket suger det inte då!? som idag på svenskan 15 st i våran klass låg och sov på bänkarna helené märkte det  (tror jag) fast endå gjorde hon inget, rätt värd lärare=) sen har ove fått nån honhinneinflamation eller nåt sånt så vi kommer ha vikarie på matten&idrotten, fast vi har bad..... kan dom inte ställa in ellr nåt, bad är ett straff hatar dockan.....

annars så kom våra klasströjor idag också, har inte sett dom än men ska få min på onsdag så det blir nog kanonbra:):) om de blev snyggt vill säga. annars vet jag inte ens varför jag skrev det här vill typ att alla ska förstå att jag är mer skolless än någon annan människa på denna jord.

men det är jag ju alltid så inget konstigt med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0