Lördag

Hej! Vaknade vid 12 imorse eller nånting tröttare än tröttast, jag hade alltså sovit ungefär 12 timmar + 2 timmar powernap efter maten igår och fortfarande är jag trött som ett djur när jag vaknar. Hur friskt på en skala är det!? Iaf så drog jag mig en timme ungefär sen for jag och gymmade, körde en halvtimme på kondition sen där uppe en del. Efter ett tag kom Elina också och ja, vad ska man säga;);) vi biffade på som vanligt. Sen drog vi på stan för att egentligen köpa hårfärg men jag hittade inget bra så det blir att dra till maxi ikväll med hon,Runa&Malin istället. Blir nog kanoners=)

fett+tjejer+mello endå en helt OK lördag ;)

toddelo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0