Måndag

Vi har svenska och då tänkte jag passa på att skriva litte.. imorse när jag vaknade hade jag en endaste  tanke och det var att jag ville dö, har aldrig varit så trött nån gång okej jo det har jag säkert men det kändes inte så, nu har jag iaf gjort bort förmiddan för jag krigade mig iväg till skolan (y)! eloge till mig... sen efter svenskan har vi pingis på edda sikken idrott alltså! haha sen ska jag hem och imorgon har jag biologiprov så jag måste plugga i sinne om jag ens ska klara ett g, har inte läst ett dugg hade planerat att jag skulle göra det igårkväll men jag somnade 9 så det blev inget av, aja måste fortsätta med min argumentation nu vet inte ens vad jag ska argumentera om men nånting kommer jag nog på. Hoppas jaa..

PUSS




min spegeeeelll (u)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0