mys :)

I helgen har min mamma varit en ängel, hon har rensat min garderob och städat mitt rum medans jag var borta så nu när jag kom hem var det alldeles rent och fint så mitt rum är som en ända stor mys-faktor x2000  nu och jag trivs :) dock skulle jag tända ljus och med min klantighet så råkade jag krossa en spegel, (förvånad?) så 7 års olycka igen då måste jag lägga på dom på mina förra 7 så jag har väl ungefär 14 år av ren olycka nu. Inte okej

  

titta bara själva=)=)




sen kan vi  ju köra en dagens när jag ändå är igång..

Dagens humör: TRÖTT :/
Dagens borde: Läsa igenom no'n
Dagens frisyr: Ingen frisyr direkt bara ris
Dagens smink: *gårdagens* ;)
Dagens klädsel: Jeansleggings och klasströjan på dan just nu: tshirt only
Dagens planer: Inga för ikväll iaf
Dagens materiella vill ha: Min säng fy så skön
Dagens längtan: onsdag friluftsdag WIHO
Dagens fundering: Funderar du funderar jag.
Dagens beroende: Inge:)
Dagens personer:  Alla på biskopens, familjen
Dagens roliga: När malin inte kunde ligga still imorse haha
Dagens låt: Use somebody - Kings of leon
Dagens skönaste: Nyrakade ben!!!!!! gud så skönt :):)
Dagens oskönaste: Försökte sova på bussen hem det gick ju som... hm..
Dagens klantiga: Spegeln... värt!?

nä nu ska jag mysa vidare  i min säng=) hadde puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0