om det ändå vore så väl...

.....att jag vaknade vid 10 tiden av solen lyser igenom persiennerna, drar mig först en halvtimma senare upp ur sängen går ut på balkongen där det är 20+ grader lägger mig och solar ett tag, sen går jag in och hämtar nåt att äta typ en glass solar ett tag till, tar med mig handuken tar moppen till mannhemskajen. där vi träffas för att sola ännu mer kanske till och med bada, sen far jag hem äter grillat till middag blir glad för att man har blivit brun iaf röd :$. Sätter på sig en kofta tar moppen till ica maxi för att köpa jordgubbar,eller nåt annat somrigt. Sen drar vi vidare vårat tjejgäng till boviken och sitter och chillar resten av kvällen på en filt på stranden. Åker hem mitt i natten utan att frysa går och lägger sig och vaknar igen nästa morgon sen gör man samma sak

tänk er en sommardag/kväll i juni. hur underbart!?
försöker intala mig att det är bara.... observera BARA tre månader kvar tills vi kan göra nånting i liknande... jag ska njuta varje dag av sommaren. Varje jävla dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0