Onsdag - Våffeldagen

Började med nationella prov imorse engelska uppsatsen var det och det känns bra att ha gjort bort det nu. Bara muntliga kvar, det gick faktiskt bra också tror jag, kanske lite stavfel men det får man räkna med. Sen hade vi bild där vi fick info om sommarjobb vilket jag redan har sökt sen käkade jag Runa&Malin våfflor i caféet eftersom det är våffeldagen =) sen hade vi ingen lärare på matten så vi fick hål & sista lektionen var det 3 tjejer som höll i en powerpoint med massa bilder från andra världskriget förintelselägret i auswitch riktigt intressant faktiskt, vi ska börja med andra världskriget nu och de ska typ bli årets höjpunkt innom plugg. Faktiskt!

Kom nyss hem och lyssnar på musik nu och ska typ ta en powernap sen ska jag till kyrkan och baka tårta, sen efter det ska vi upp till vitberget och åka skidor sen sova ute i den där kojan fy så kallt men jag tror det kan bli roligt iaf! Med bullar,varm chocklad, korv, pinnbröd  trevliga människor. Även fast jag kommer frysa i sinne.


Nää, nu blir det powernap PUSSAR:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0