Onsdag

Idrott
Engelska
Bild
Lunch
Matte
So
Musik

världens och jag menar det, världens jobbigaste dag. Finns inget värre än 9e's onsdagar... det är nåt jag inte kommer att sakna iaf.Fast nu när vi har fått klasströjorna och allt så känns det inte så långt bort tills vi lämnar norrhammar endå.Kommer sakna våran klass så grymt mycket, vill inte ens tänka tanken...  Efter allt dedär for jag på träning! premiären på konstgräs för mig idag=D det gick ganska bra, förutom den där muskeln i ryggen som aldrig vill bli bra. Får ju ont av att typ kramas, och då är det illa mina vänner, riktigt illa. Sen var det hem och snabbduscha sen fara till kyrkan och planera lite inför luleå,wihoo är ju typ taggad =D måste bara hitta ett par blåa tights sen är min ''outfit'' ganska komplett ;-)

Aja ska göra vettigare nu, har ett franskaprov imorgon men det skiter jag i. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0