short - inga konstigheter eller?

Jag växer aldrig, blir så less krymper snarare (på längden alltså) när jag tog mitt pass i oktober nångång var jag 1.64,7 eller nåt sånt men jag fick iaf skriva 1.65 (!) och nu på senaste har antingen alla växt jävligt fort  eller så har jag krymt senast i helgen fick jag kommentaren av natalie

natalie : asså.. emilia, du ser så liten ut!
jag: haha vadådå
natalie: nää men det ser ut som att du är 12 typ, du är så kort
pontus: jaa håll me

och det ska komma från natalie som är KORTARE än mig och går i 2an på gymnasiet!
känns inte ok
iaf känns det inte heller bra att gå på stan med malin&runa som är långa som lyktstolpar och där kommer jag som en ihopkrymt liten sak, sen har dom alltid klackeskor och jag kommer där i mina platta skor så det gör inte saken bättre heller.



goa tider dedär när man iaf var jämnlång med sina kompisar... var dock kortast i gänget redan då, om man bortser från joanna =]
06 för dom som undrar hahahahah

Kommentarer
Postat av: Jessica

gaaanska charmigt

2009-03-31 @ 23:08:29
URL: http://jesicaa.blogg.se/
Postat av: runa

du för snabba på om du ska komma ikapp, många centimetrar kvar!

2009-03-31 @ 23:13:41
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0