tidsfördriv

Bäddra igenom musik på din dator och stanna på nummer 10,
berätta sedan vad du förknippar med låten. Upprepa 10 gånger.


1. Basic Element - Touch you right now

tänker mest på att jag hörde den på väg hem från maxi med pappa han diggade den och tyckte den var bra.... haha

2.  A camp - Stronger than jesus
haha men härregud vad har jag för låtar haha, bad simon skicka den idag för den är så dålig

3. Melody Club - Destiny Calling
vet inte riktigt vad jag har för relation till den här låten men OKEJ haha

4. Fergie - Clumsy
tänker först och främst på elina för att hon var galen i fergie förut sen typ en desperate housewifes reklam tror jag?

5. Jill Jonsson - Kärleken är
Maritas favoritlåt tror jag, har spelats många gånger när dom har för mycket av det goda i blodet hahah.

6. Kings of Lion - Use somebody

Malin Holmberg med för hög promillehalt

7. Maia Hirsawa - And I found this boy
förra påsklovet när jag och elina var varannan dag på vitberget och åkte madrass nötte den här låten jääkulst då

8. Petter Ft säkert - Logiskt
kom ihåg att jag lyssnade på den här när jag var sur över nånting kommer dock inte ihåg vad men haha

9. Sommarpojkarna - Opps vi gör det igen
När jag lisa,rebecca & johanna var i lisas stuga och badade i oktober haha!

10. Salem al Fakir - Good song
ewelina jag och agnes lyssnade på den här låten när vi lanade och tjollrade på förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0