Tisdag

Hej och hå imorse tog jag sovmorgon, vet inte riktigt vad jag tänkte med där men nu är jag iaf på skolan och jag har gjort bort 2 lektioner, svenska & no. Fick som sagt ig på noprovet vi hade och därför har jag ett omprov på fredag men då ska jag vara med i skolhockeyn! om det löser sig

vet inte heller riktigt vad jag tänkte med där
jag och hockey är inte direkt en perfect match men man kan inte vara bäst på allt
hahaha

Så jag flyttade frivilligt fram provet till på torsdag så på torsdag har jag 2 prov, ett biologi & ett prov om islam på so'n. Sen imorgon ska jag hålla en redovisning om antonio vivaldi och det kommer nog gå bra med wikipedia vid min sida;)

nää nu får vi våra omdömmen.. vill jag ens veta, förmodligen inte.

toddelo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0