Tisdag - Svar på fråga

Vet inte riktigt hur det blir med internet osv när jag kommer hem för mitt usb minne som ansluter till det trådlösa har typ gått sönder och det blir jättebökigt att flytta och allt så jag är typ strandad på mitt rum med en dator utan internet. Det suuuger... Iaf är jag på skolan nu och vi har arbetspass, biologiprovet gick keppret åt skogen och förväntar mig inget annat än ett omprov där. Annars så slutar vi typ nu om några minuter och då ska jag och köpa godis till nationella imorn sen hade jag tänkt gymma men jag orkar inte. Elina vi kör igång nästa vecka hårdkörning jävlar ;)

fick en fråga också


MsJ om amen


Lägger bara in en liten fråga, hur blev håret efter Natural and easy opal medium askblond? Funderar på en sån själv, därför jag undrar :P

svar: jag tyckte det blev bra, men det blir alltid lite mörkare än vad man tror först men sen efter några tvättar tycker jag att det försvann så då blev det som tänkt ungefär, så kör på den och hoppas det blir bra!



Nu slutar vi! HEJDÅ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0