tja görs ska dra hörs

ungefär ett såhär snabbt inlägg måste jag skriva nu, skolan sög idag som vanligt men nu är jag hemma och har ätit middag och duschat ska bara platta håret packa dom sista grejerna och sen fara. ska vara på kyrkan om en halvtimme sååå jag har brådis, men det har jag ju alltid. Jobbar bäst under stress. Eller liknande, ska ju som sagt till Luleå ikväll på en halvseriös innebandycup med kyrkan,  och jag kommer inte hem förän på söndag så det blir ingen uppdatering men ni kan ju höra av er om ni vill gratis sms och hela faderuttan! Ha en bra helg för det ska jag ha, tar med mig kameran så vi får väl se om ni får se mig i trikåer ;) ska nämnligen klä ut oss till superhjältar!

haaddee puss!

0738020863

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0