ut med det gamla och in med det nya

Hej trogna läsare :-)
Nu har jag gjort en ny design vart rätt bra tycker jag, har fått en hel del hjälp av joppan som kan typ allt utantill nörd på heltid! tack iaf=)  får se hur länge jag har den här innan att byta. Nu gör jag inte så mycket lyssnar på musik typ, tänkte packa lite inför imorn men vet inte vad jag ska ha med mig :P jobbigt. sen har föresten förädaren Malin tagit bort hennes blogg också så ni hittar henne inte på mina länkar längre :( skäll på dig!!!!!!! dagens diss går alltså till Malin ;) kanske ska börja med det? dagens diss ;);)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

DISS DISS DISS

2009-03-19 @ 20:39:10
Postat av: mallan

Din design blev supersnygg!!=) Jag var tvungen att få en förändring;D

2009-03-20 @ 07:44:50
Postat av: johanna

jag är inte nörd på heltid!!!

2009-03-20 @ 18:10:35
URL: http://lilljoppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0