wehaj

tjenare tjenare
vi kirrade igång datorerna här där vi sover så nu har vi internet men det går inte så snabbt men bättre än inget iaf. Vi har spelat 2 matcher idag och vunnit båda! fan va bra vi är, jag springer runt i mina blå trikåer som stålmannen och de funkar, förutom att min rygg är ett helvete. inatt var det sjuukt kallt här när vi skulle sova så jag frös hela natten och det var jag nog inte ensam om.. annars så hade vissa sjuka sovryckningar inatt och vissa smackade en hel del inatt och andra låg sked... så vi har en sarlig blandning så att säga ;) malin och runa ligger nu i min säng och äter mina chips hur ska detta sluta, ska dom sno mina trikåer också?


 HÖRES=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0