090506

om 2 veckor sitter jag på tåget påväg till göteborg!!! HUR BRA? Iaf så skola idag då, regnade i sinne när jag for imorse och de va väl mindre kul, palt  eller kroppkakor till lunch (samma jävla sak typ) mindre bra de också, men sen vare avslutningsfoto idag och de va kul att se alla utklädda och grejer, nog för att jag nog aldrig har skämt så mycket som när jag strosade runt i ett lakan på skolan, va fan.. aja, vart bara ruttna bilder eftersom vi var så sega på att ta kort så vi får väl se hur det blir när själva kortet kommer.

måste bara tillägga att 9e är bäst också annars rundar jag av HÄR. dålig uppdatering nu men jag har så jävla mycket!! träning måndag onsdag och torsdag efter skolan, 4 prov nästa vecka (varav tre no-prov) JA de är sant! och massa massa meeer, men vi får se, skriver när jag får tid vilket är typ aldrig. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0