4

Vi vann silvercupen:) första gången sen 98 norrhammar har vunnit den;) inte illa pinkat norrhammar;). no nationella imorse gick röv, eller jag kanske inte ska säga att det gick så dåligt för de gjorde det inte, men det var jättekonstiga frågor tyckte jag. Men nu är det äntligen över,vi har äntligen gjort bort alla nationella! okej vi har muntligt i matte kvar men det är på resan till gbg och helt ärligt kommer jag inte bry mig alls hur det går. Rebecca och jag taggade till innan match och köpte cola & godis och antagligen gjorde det ju susen. för.. vi vann ju! ville bara säga det igen. Iaf så har jag skrapat upp mitt knä så det är bara kött kvar (jag vet att ni inte vill se) men jag tänkte dela med mig av min smärta ändå! nu ska jag duscha och lägga alla mina smutsiga kläder i tvätten för om 4 dagar åker vi. KING, ikväll ska jag vara med viktor och imorn blir det fanny & rebecca, sen imorgon far malin&runa till frankrike, önskar er regn och rusk varje dag! nä men ni får ha det bra där nere med alla era gudstjänster;) kommer sakna er. köp nåt franskt till mig typ en baguette!
dagensss:



kanske världens fulaste bild men vi bjud!

Kommentarer
Postat av: sanna

vad hände med ansiktena på nedersta bilden?:O!

2009-05-15 @ 16:32:31
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se/
Postat av: runa

HAHA VAD HÄNDE MED EVA?;)

2009-05-15 @ 18:08:22
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah asså eva....

2009-05-15 @ 18:58:20
URL: http://mallanholmbergg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahha och isabell ja dör!

2009-05-15 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0