annedahl

kom nyss hem från annedahl-skolan, skolan där vi bodde på när vi var här sist (gothia) och fyfan vilka nostalgikickar man fick, allting såg likadant ut och då menar jag på pricken! iaf har vi varit på lisse nu fast det va så mycket kö överallt så vi for till 4gott (godisaffären brevid annedahl) och köpt godis och chips och nu är vi här på skolan igen, iaf har jag äntligen åkt frittfall och jag trodde seriöst att jag skulle skita ner mig på riktigt. och för att ta det säkra före det osäkra skickade jag sms till runa och fanny innan som ett döds-sms och sa att ifall jag skulle dö får dom mina saker, men jag dog ju inte och det var ju himla bra=) om en timme ungefär drar vi tillbaka till lisse och gissa vad? det är fortfarande runt 17 grader och KVÄLLSSOL!! KING=D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0