borde jag känna paniken?

läste nyss på mallans blogg att hon hade hittat en skolavslutningsklänning idag, läste också att ewe hade hittat tre stycken, joanna likaså, men jag har inte hittat någon. det är ju bara det att jag ska ju till gbg om 15 dagar & till sthlm den första så jag hade ju som planerat att hitta en antingen i göteborg där vi är från torsdag till söndag eller i stockholm där vi bara är 3 dagar. hittar jag ingen då är det kört! då får jag leta som en jävel här i skell fast då kommer förmodligen alla vara slut hur som helst & då kan jag ju bara gå och dö haha.

Kommentarer
Postat av: e

ja men när jag prövade dom för att se vad linus tycker om dom så tyckte han att dom var fula och två av dom såg ut som nattlinnen. kul. "nattlinnena" var mina favoriter

2009-05-04 @ 17:53:12
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0