bra jobbat

igår for jag till elina efter jag hade ätit och då drog vi förbi min pappa & hämtade lite saker sen for vi till maxi & efter det hem till elina, vi såg robinsson,american pie & en del av eurovision men de kändes inte så superintressant att se på så vi såg mestadels film :) efter första filmen kom lisa & joanna och joinade oss och vi fortsatte se naked mile 'do not underesst the dwarfs' haha iaf spårat längesen man såg den filmen och det var väl trevligt.

Efter det vid halv 12 bestämde jag mig för att fara hem för att se resten hemma så jag for, och då sen när jag hade hunnit ungefär halva vägen till en kurva så sladdade jag med moppen och jag ramlade av och gled iväg en bit med moppen på mig och det var hur mycket grus som helst min jacka mina byxor min mobil & framförallt min moppe blev söndriga/repiga. Jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra så jag körde hem och direkt jag kom innan för dörren började jag gråta floder jag var i chock och bara grät och grät och grät och det blödde från min armbåge min fotled och mitt knä,och ni som har sett mig under den senaste veckan vet att jag inte har så fina ben just nu eftersom det är sår fulla benen och just nu är jag verkligen emo för jag kommer se ut som skit på skolavslutningen. iaf har jag knappt kunnat sova inatt för det svider i sinne i mina sår och på onsdag far vi till göteborg och kan förmodligen gå barbent.
JÄVLAR SÅ KUL


såååå...negg var bara förnamnet idag
nu ska jag fortsätta lägga mig ute i solen för det är faktiskt varmt ute idag, ett plus iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0