DAGEN D

Idag har jag gjort ett no prov som inte gick allt för bra, som väntat alltså, sen har jag sett sista delen av schinlers list & haft en väldigt speciell bildlekiton, efter det slutade vi så då drog några från våran klass & åt eftersom det var fiskpinnar men resten for hem,sen efter for jag emil&isak på stan och jag köpte 2 linnen = vilket behövdes! och emil köpte ett par as snygga badshorts! sen tog jag kvart i 1 bussen och nu sitter jag här ska göra lite grejer sen klockan 4 far vi till sundsvall för att sen åka tåg till göteborg! kingeling! återkommer innan jag far puss!!


slänger in en bild på kenny starfighter & pippi från avslutningsfotot=)

Kommentarer
Postat av: s

tänk hur roligt man kan ha om man är galaxhjälte eller världens starkaste (?) flicka!

2009-05-20 @ 14:53:41
URL: http://evalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0