en dag kvar

eller egentligen tre men om man räknar bort idag så är det imorgon kvar sen far vi på onsdag klockan 4 sååå, 1 eller 3 dagar inte så stor skillnad;) hur som helst är jag hemma nu och ska bättra lite på brännan i sollett haha.. ovanligheter här, fick nyss ett samtal från runa att det var 25 grader & strålande sol.. avis? inte alls...men vi har ändå hyfsat varmt. Nä nu måste jag snabba mig, ikväll ska jag va me viktor och vi ska plugga på mitt musikprov som jag har imorgon.. kul med musikhistoria..INTE=) puss:)

Kommentarer
Postat av: Emma

gu så roligt att fa till göteborg!:)

ha råskoj och lita på att jag kommer va avis på er! ;) :D

2009-05-19 @ 16:56:30
URL: http://emmaafahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0