fy och fan så bra jobbat

i tisdags så orkade jag inte stänga av datorn på rätt sätt så jag stängde bara av den på knappen där framme. och igår hade jag aldrig igång den, och imorse skulle jag sitta där ett tag men klart som fan att det inte sätter igång, alltså har det hänt nå skit med windows och jag måste formatera om datorn

satans
jävla
helvete

har HUR många bilder som helst på min dator och jag har dom flesta sparat i D, men alla mottagna filer,alla bilder jag har på mina dokument,skrivbordet osv kommer att försvinna detta kunde inte suga mer röv..... blir självmordsbenägen..... annars såå gick soprovet idag dåligt, som alla prov brukar göra för mig och imorn ska vi göra labben på no-nationella som förmodligen kommer gå skit de också sen är det silvercupen imorn också. efter labben & vi ska alltså springa....och sen har vi världens fulaste matchkläder också vilket inte är ett plus i kanten, sitter på joppis dator nu och fick bara ha den en snabbis så ska ta igen lite bloggar nu. PUSS

NU RÄKNAR VI NER 5 DAGAR TILL GBG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



vannepanne & jag i boviken förra sommaren, första doppet iår göteborg???;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0