gamer

fredag idag och vi hade som sagt 'kom som du inte brukar' dag på skolan och jag var utklädd till en gamer, hade en wow tröja headset mössa och så var det skrivet på ryggen 'DH nästa' ingen superrolig utklädnad men de är ju iaf som jag inte är så;) katarina var utklädd till gangster och hade världens grill mellan tänderna, sofia var hippie och massa andra var utklädda till olika saker kommer inte ihåg.

annars då... idag har jag en jävligt dålig dag pms,huvudvärk,ont i halsen,negg jaa... ni kanske fattar? tog 2 ipren imorse och hjälpte det ens? nepp, så jag ska ta 2 till (jag överdoserar...) och lägga mig i sängen och invänta mat

ikväll blir det nog en kubbkväll med eller utan huvudvärk jag vägrar vara hemma iaf. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0