GLENN?

TJENARE=) tänkte bara säga att vi har det så jäääävla bra här nere och idag är det 20 grader varmt och solen steker, igårkväll var vi på liseberg och jag åkte nästan alla men det är så lång kö på alla att man måste stå typ i 25 minuter för att åka så det blir lite drygt efter ett tag men ikväll ska vi dit igen:)

just nu sitter jag,emil g, isak jocke och timmy på skolan och möglar, idag har vi varit i en park, som var jättefin och vi satt där och solade ett tag elr 'tag' typ 40 minuter, jag har shoppat upp alla mina pengar och det suger för på söndag (inte imorn) far vi till stocke med b.i.s så då måste jag tigga av mamma&pappa (om ni läser.. snääääääälllllllllaaaaaa!!!) vill verkligen inte hem härifrån bara så att alla vet sååå ifall jag inte kommer hem har jag nog tagit in på ett motel eller nåt (har inte råd med hotell) HEHE

ps, jockes fötter möglar mer än alla andras ds.

nu ska jag 'gitta' haD=)



bland annat en av ugefär 5 låtar vi har nött på här nere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0