göteborg med 9e 20-25 maj 09 - ett minne för livet

Först måste jag bara säga taaack till 9e! för att den här resan har varit så sjukt jävla bra att det inte går dit en till, har inte haft tråkigt en endaste sekund, och jag menar det. Jag har sagt det förut och jag säger det igen ni är bästbästbäst! Sitter på joppis dator nu eftersom min fortfarande är sönder och jag ska höra med simon ifall han kan fixa den idag för jag vill gärna lägga in bilderna (det tog runt 700 st BARA på min kamera) sååå hädanefter kommer det vara massvis med bilder från göteborg, men ni få stå ut!

shoppat har vi också gjort, jag har köpt 2 klänningar ett par jeans ett linne en tjocktröja en väst en bikini en tunika och en vanlig tröja och maaaat har seriöst bränt 500 spänn på mat och godis.. nyttigt? nä inte alls men man måste fan få unna sig nån gång:) Iaf så var allting verkligen hur bra som helst!

liseberg
laserdome
skolan vi bodde på
stan
klassN
tågresorna
bussresorna
go'bullarna
parken
osv osv osv

verkligen ALLT! nu är jag då hemma och det är ju lite trist att det är över men det är ju bra väder ute och på söndag åker jag till stocke med b.is. SÅ livet leker ändå, fast jag är stuck i dödköping en vecka till utan pengar på mobilen och fungerande hemtelefon. 'se det från den ljusa sidan' eller nåt?

kommer förhoppningsvis massor av bilder ikv! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0