hemma söndag olångt inlägg......

har spenderat 60 procent av min helg i kyrkan, men det har varit trevligt ändå:) igår kom vi dit vid 10 eller jag och runa blev lite sena iaf så körde vi nån lek som jag misstolkade helt man skulle prata i 1 minut men jag trodde det var 10 så jag stod där som ett fån och snackade på. himla ovanligt dedär..... att jag är ett fån alltså.
iaf fortsatte vi leka lekar osv och sen åt vi lunch kycklingsallad,fortsatte att planera morgondagen (idag) sen for vi hem och fixade oss, efter det for jag malin & runa på maxi och köpte glass osv sen for vi till kyrkan och åt tacos, efter det var det innebandy & burträskbingo sen lite fritid.

då styrde jag runa & malin igång barkemo och de va kul tills det blev lite drygt så då gick jag runa malin oskar matte och petra och körde med andra ord, klockan var runt 2 tror jag och jag skulle förklara 'diarre' och jag har nog aldrig skrattat så mycket. jag och runa vann inte men senare på kvällen körde vi charader och då fick jag visa 'ollon' 'kondom' 'sängvätare' 'säd' och massa mer med rörelser.. hur jävla lätt är det då? jag skrattade iaf så att jag grät åt mina egna rörelser.

sen for runa och alla dom andra utom jag oskar matte & anton till max fast då såg vi film sen somnade jag i soffan och efter det gick jag och la mig, då var klockan runt halv 4, somnade direkt i soffan och runt 6 kom runa och malin in och skrek (eller dom bråkade om hur dom skulle sova) och började flytta möbler och skit, och jag med mitt vanliga natthumör fick psykbryt och började säga hållkeften och fick som svar tillbaka att jag var otrevlig. JO TJENA klockan är 6 på morgonen jag ska upp 8, ni kommer in där JAG sover och väcker mig?... tacka fan att jag är otrevlig;) sen vaknade jag av att martin väckte oss och då hade jag en tanke och det var att jag hade försovit mig och att alla andra var uppe så jag väckte malin och runa och sa att det var fika malin svarade då: (glada som vi alla tre är på morgonen)

'jag ska inte ha nå jävla fika'
runa vaknade inte ens...

hur som helst hade jag inte försovit mig och det var ju bra. följde även carina (hortlaxs ledare) på maxi och börjar fundera hur bra lokalsinne jag har, okej var lagomt trött men när man inte hittar till maxi (skämt) haha, nästan iaf. efter det gjorde jag kalle & johanna i ordning potatisar som barnen skulle få doppa i färg vet inte riktigt hur det gick för jag och runa drog därifrån och såg emd i CK snygga som vanliiiiiigt och nu taggar vi rixfm festivalen i umeå i sommar! ska sociala med runa nu kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0