lördag

hej igårkväll for jag ut ändå för jag orkade inte vara hemma sen var runa och malin redan påväg så jag hade inget val;);) vi for upp till maxi och väntade på att elina skulle sluta vi hjälpte henne även och sålde 2 paket jordgubbar (alltså ska vi ha en del av din lön elina) sen for vi till vitbergsbadet och åt jordgubbar och umgicks sen for jag elina runa malin ralle jens anton felix alle & pontus till elina och körde kubb, mitt lag vann såklart iaf en gång och påtal om att vinna så hade jag nyss match mot kaif och vi vann med 5-0 jag gjorde 2 mål HEHE, sen kom viktor och hämtade mig och nu är vi hos han och jag har nyss duschat och ikväll vet jag inte vad vi ska göra, jag ska iaf äta här sen får vi väl se=)



några bilder från igår=)

PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia

jag skulle inte åka moppe med elina för pengar ens;)

2009-05-30 @ 22:35:38
URL: http://evalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0