måndag 15 JÄVLA DAGAR KVAR

om 15 dagar åker vi till göteborg! DET KOMMER BLI GRYMT! längtar!! jag har iaf nyss vaknat och de kunde inte kännas bättre att få vara ledig idag, king rent ut sagt! annars kunde jag nästan inte ta mig ur sängen för att jag hade så jävla mycket träningsvärk.... idag blir det inte mycket gjort, utan jag har träning halv 4 så det blir att fara på den sen ska jag bara chilla, idag börjar mitt nya liv föresten! inget onyttigt på veckorna, bara på fredagar och lördagar. får se hur det kommer att gå, har ju som inte hållit så länge vid mina tidigare försök men fram tills vi åker till göteborg (15 dagar) ska jag fan klara att inte äta nåt onyttigt! nä nu ska jag lägga mig i sängen och dra mig, på återseende!



tagga dååå:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0