måste-intala-mig-själv....

...att jag inte kan so'n & därför måste jag pluggaaa.... blev inget pluggande hos mamma idag utan hon hade istället satt ihop massa punkter som är jättebra att träna på från krigets början 39 till slutet 45. Tack föresten=) Iaf så solade vi och malin holmberg kan nu kallas negern. Jag bröt ihop när hon steg ut ur solariumet, gud så brun! men jag älskar dig ändå:) iaf har jag bestämt mig att jag ska plugga från 20-21 utan mobil och dator  tills desperate housewifes börjar. fast innan det måste jag duscha för jag luktar solle och sen måste jag smörja mig också. 8 dagar tills göteborg föresten. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha satan var det bränner nu.... men tur att ni fick er ett gott skratt iaf mina älsklingar=)

2009-05-12 @ 19:56:28
URL: http://mallanholmbergg.blogg.se/
Postat av: e

imorn äre exakt en vecka kvar tills vi faaaar!!!!!!!

2009-05-12 @ 22:34:30
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0