mördaronsdan

sitter på skolan nu och vill bara dö, helt allvarligt är trött som ett djur och är bara jävligt negg, morgonen började med att vi hade friidrott i regnet på norvalla och gick övertid så vi hann inte till engelskan så där kom jag sent, efter det hade vi världshistoriens svåraste bildprov, lunch & det var korvbollar, låter kanske intressant men det såg bara jävligt vidrigt ut så jag skippade den och nu har jag nyss haft mattenationella, sen missade jag min tandläkartid idag också.

det var typ höjdpunkten på dagen, mattenationella alltså, gick över förväntan:) nu har vi snart so och jag o r k a r  inte, vill bara hem och sova men näe utan efter so'n så har vi musikjävel och sen efter det BORDE jag få fara hem men nej

kent tvingar mig till träningen som börjar kvart i 5 och slutar 6 egentligen men då ska jag på b.i.s utbildning och den börjar 6 så jag ska träna 50 minuter och sen efter det fara på en tre timmars utbildning

efter det ska jag ÄNTLIGEN hem och sova men näe då har birgitta våran engelskalärare satt ett jävla engelskaprov imorgon som kommer vara svårt i sinne och jag vill som sagt bara dö


Kommentarer
Postat av: Isak

Det var jag som gjorde he e go' bulla inlägget på sannas blogg ;) klart p :e är Go'bulla :D

2009-05-27 @ 19:19:26
URL: http://detvanliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0