scarred for life

måste inleda inlägget med att tacka erik för min nya tatuering, inte vilken tatuering som helst utan ett hakkors på vänster arm. ser ut som en ss-man. typ en gestapo polis. SÅ TACK!.....

idag hade vi iaf nationella i no (150 min) jag gick efter 70 och jag vet inte hur det gick men jag hoppas jag får g iaf, vilket jag nog får! Iaf har det varit en riktig soft dag satt med viktor malin runa victor och alle ute i gräset och solade de va riktigt 'gräsligt' sen for våran klass på nån dansuppvisning som inte var så jätterolig att se på men det funkade, bättre än lektioner iaf.  Sen for jag till norrvalla för jag och viktor skulle se när runa sprang cooper men hon hade redan sprungigt och det gick tydligen jättebra så grattis till henne;) iaf är vi hemma hos mig nu och ska vid 5 fara till mamma där vi har bokat solariumet så det blir att sola där sen fara till mamma och plugga jävel för vi har soprov på torsdag som sagt. PUSS




Kommentarer
Postat av: erik

haha ingen fara=D

2009-05-12 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0