söndag

VÄDRET? wiho det är så förbannat varmt ute att jag inte ens kan vara ute längre, hur lät det där riktigt? iaf är det galet skönt och jag hatar mig själv för att jag kan inte sola, jag blir rastlös efter 5 minuter och ni måste erkänna att det är så sjukt tråkigt att bara ligga där och sola? okej på sommaren (de är typ sommar nu) när man ligger och spelar kort eller nått sånt då går det bra men idag, njaaa... iaf ska jag till maxi nu med mamma och handla grejer till bussresan för ikväll åker vi till stocke med B.I.S!! rätt otaggad jag är!!!! det kommer bli så jävla roligt, nog för att jag kommer att sakna 9e,viktor & fanny men vadå vi träffas ju sen:)

inge mer skola för mig förän på måndag nästa vecka och det känns förjävla bra, och en grej till. då är betygen redan satta och får inte bli ändrade så de det kunde inte gå bättre än vad det gör nu. gud vilket osammanhängande inlägg men det är lugnt! nä nu ska jag dra mig PUSS=)



ni är bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0