Söndag

Igårkväll frös jag allvarligt talat röven av mig, jag och runa körde till viktor som bor i kusmark och det var ändå helt okej på vägen dit vi gjorde massa trick med mopparna och det tog typ 50 min att köra dit, när det egentligen brukar ta typ 30? eftersom vi inte körde så fort vart det inte så kallt plus att vi hade massa extrakläder på oss.iaf så var vi där igårkväll och vi for hem vid 1 och då hade vi bara mjukisbyxor & en tjocktröja att dra på oss sen skinnjackan och det var så äckligt kallt! och mörkt sen såg vi ett rådjur i skogen också den sprang rakt över vägen och jag började fundera vars jag riktigt var?

annars så lämnade runa mig på storvägen och det är jobbigt att säga det men,min mope sviker mig. Den går sakta................ eller saktare... iaf så klarade jag mig hem men jag frös typ i en timme men ändå jag lever ju idag. OCH idag har jag min första match!!! ah är jättenervös har ju inte spelat på hur länge som helst och alla dom andra har ju haft 2 cuper & EN match tror ni jag ligger lite efter?hoppas det går bra iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0