tisdag

jag har en fungerande dator! wiho!! det känns jättebra men jätteovant eftersom nu har jag vista och innan hade jag xp så jag är lite förvirrad men bara lite;)

iaf har jag varit på skolan idag (känns som att det var år sen jag var där men) iaf så gick det väl bra vi pratade mest om göteborg och jag vet inte hur många gånger jag har fått frågan 'var det kul i göteborg' och JA de va så jävla kul för dom som inte visste!  sen lyckades vi också skjuta upp ett prov som vi egentligen skulle ha imorgon till på torsdag och det känns jättebra!

efter skolan for vi tjejer som vann silvercupen + eva & kent till dallas och vi blev bjudna på pizza:):) de var vi värda eftersom vi spelade i världshistoriens fulaste tröjor.. som vi förövrigt ska ha i sthlm och det är bara 5 dagar kvar nu! efter skolan for jag hem sen kom simon som sagt och fixade min dator, tackar! och efter det for jag och hämtade viktor och han tycker inte att jag är 'säker på att köra moppe' och det kändes ju bra att höra...... hur som helst tycker jag om dig ändå:)♥ sen kom jag nyss hem eller för 20 minuter sen kanske och ska nu tvätta bort sminket och packa väskan till imorn & då har vi friidrott på morgonen och det ska regna

jävlar så sugit

9e är bäst föresten tack tack tack igen! PUSS

Kommentarer
Postat av: sanna

de va ju isak:$

2009-05-27 @ 07:36:37
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0