TOMORROW=)

okej jag har massa saker jag måste göra

tömma kameran på bilder
ladda kameran
packa
skriva ner massa saker som jag glömt i min svenskabok
plugga på ett noprov som är 30 sidor som jag ska göra imorn, har jag börjat?
bestämma vad jag ska ha för mat med mig imorn

sen har vi det jag vill göra

sova trött som ett djur
fika helst bullar & mjölk
skita i no'n & svenskan
bara komma iväg till göteborg nu nu nu
se ugly betty & DHW


men ibland måste man bita i det sura äpplet och fy fan va gammal jag lät just när jag skrev det där. Ikväll har jag alltså en rolig plugg-kväll/pack-kväll framför mig och det suger fan kebinikaises röv uäk så opeppad på prov imorgon. Nu ska jag läsa bloggar.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0