bad romace

bonjour! har solat nu, vart väl inte så stor skillnad men det var varmt iallafall! skulle inte tacka nej till en enkelbiljett nån stans till varmare breddgrader, just nu är det så tråkigt väder ute, mörkt när man stiger upp, lite ljusare men fortfarande mörkt när man sitter på bussen, ifall det är fint väder är det ljust på dagarna, men då sitter man inne på skolan, sen när man slutar är det rätt mörkt och när man är på bussen påväg hem är det kolsvart igen, man hinner inte ens se dagsljus!!!!! tråkigt. längtar tills sommaren och värme, men vem gör inte det? nu har ju snön iaf försvunnit men jag tycker det är jättetråkigt! jag vill ha snö nu samtidigt som jag vill ha sommar & värme vill jag ändå ha jul, glögg skyltsöndag,lussebullar julsånger allt sånt där, jag längtar så himla mycket tills vi börjar julpynta här hemma! Aja nu ska jag sluta längta och se Ugly Betty=) PUSS!



annars säger jag bara som mattis, Stickan, KINGEN, briljerade idag på redovisningen men blev träffad i ögat idag av jesper haha!! som tur var återhämtade han sig! GREAT=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0