det är väl bara att inse

Att jag kan inte svänga inte bromsa kan inte åka kan inte skjuta kan inte hålla mig på benen
men det gick väl bra ändå
trodde verkligen inte jag skulle svettas så mycket som jag gjorde men det gjorde jag!!! var alldeles blöt efteråt i håret,MUMS!!.....
som sagt pratar jag om spfl1bs skridskoåkning idag på eftermiddan, men det var förvånansvärt KUL ändå=D nu är jag hemma och måste packa upp min väska men orkar inte, ikväll ska jag bara vara home & se på tv, sen ska jag äta sallad till middag också, NYTTIGT NYTTIGT=)




2 bilder från my new room=)

Kommentarer
Postat av: felli

ser supersnyggt ut!!!

2009-11-10 @ 18:29:03
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0