early

Själv var man uppe klockan 10 imorse för lite hard work på kyrkan, såg mina barn uppträda, vart nästan lite rörd, när jag inte dansade inför alla då! skämt och sido så var jag faktiskt uppe innan 10 imorse på kyrkan för att servera plättar...... har hällt ungefär 200 glas saft känns det som och min arm har typ domnat!

Igår var jag först med några tjejer hemma hos josse sen skulle jag frida & emma på ica men då hade det blivit snöstorm ute så vi orkade inte gå tillbaka sen hade vi redan sett filmen vi skulle se också, iaf såg vi körslaget & the day after tomorrow hos emma och satt lite vid datorn, trevligt :) cyklade hem vid 20 i 1 och var så jävla rädd, vet inte vad jag var rädd för men det hade snöat minst en dm, och det gick knappt att cykla.. Men jag tog mig hem helskinnad iaf! idag resten av dagen ska jag skriva min lpl uppsats eller jag MÅSTE sen ska jag på spinning :) Ha en bra dag :)


why lie and make things complicated
when all you have to do is tell the thruth


falskt

Kommentarer
Postat av: matilda

asså om det är nått du vill säga så är det lika bra att du gör det direkt till mig istället för att skriva det på bloggen! :)

2009-11-15 @ 15:59:44
Postat av: emilia

''why lie and make things complicated

when all you have to do is tell the thruth''



var inte menat till nån speciell person, utan om man går med den inställningen att inte göra det,blir allt mycket lättare. :)

2009-11-15 @ 17:36:26
Postat av: Anonym

jag tänkte mer på att du skrev falskt och att du har skrivit något liknande förut, men om det inte är så, så är det ju bra:)

2009-11-15 @ 17:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0