Fridaaaaayyyyy!!

Äntligen är Röst&Rörelse uppgiften, även om det inte var så stort känns det som att 2 kg har lyfts av mina axlar, eftersom vi inte hade så planerat ;)

Nu sitter jag på engelskan och ska påbörja en powerpoint, men andra som jag gjorde på engelskan var väl inte så himla bra men nu ska jag lyckas!!.. EFter den här lektionen har vi lunch = lax! hoppas det är gott för jag hann inte äta frukost imorse, sen har vi matte & efter det slutar vi, funderar på att stanna kvar och skriva min uppsats på lpl'n för då har jag det bortgjort och det skulle vara så himla skönt att inte behöva göra den till helgen. Vi får se hur jag gör, nu ska jag sätta igång! PUSS=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0